logo auto-moto.pl
Masz dość swojego auta?   Sprzedaj je!

» DODAJ DARMOWE OGŁOSZENIE «
AUTO GIEŁDA     WARSZTATY, SKLEPY, USŁUGI     DLA KOMISÓW   REKLAMA   KONTAKT  
Twoja wyszukiwarka

Kierowcy Formuły 1 wspierają kampanię Make Cars Green
(13.04.2009  11:32)

Bridgestone wspólnie z fundacją FIA (Fédération International de L’Automobile) kontynuuje globalną kampanię na rzecz ochrony środowiska. Podczas pierwszego wyścigu sezonu 2009 Formuły 1, Grand Prix Australii, wszyscy kierowcy Formuły 1 okazali swoje poparcie kampanii Make Cars Green.

Melbern, 29 marca 2009

Kampania Make Cars Green ma na celu ograniczenie emisji spalin poprzez promocję oszczędnej jazdy i ekologicznych zachowań wśród użytkowników pojazdów na całym świecie.
Kampania komunikuje 10 punktów ekologicznego podróżowania:
  1. Kupuj produkty ekologiczne
  2. Dokładnie zaplanuj trasę podróży
  3. Regularnie sprawdzaj ciśnienie w oponach
  4. Ograniczaj bagaż i unikaj korzystania z bagażników dachowych
  5. Nie rozgrzewaj silnika przed wyruszeniem w podróż
  6. Używaj klimatyzacji tylko, gdy jest to konieczne
  7. Przyspieszaj łagodnie i utrzymuj stałą prędkość jazdy
  8. Hamuj silnikiem
  9. Unikaj korzystania z biegu jałowego
  10. Ograniczaj emisję CO2

Szczegóły dotyczące kampanii MAKE CARS GREEN znajdują się w serwisie: http://www.bridgestone.co.jp/english/eco/project/makecarsgreen/

Bridgestone jako oficjalny dostawca opon dla Mistrzostw Świata Formuły 1 dostarczy w tym sezonie opony Make Cars Green dla wszystkich zespołów. Inicjatywa ma na celu zwrócenie uwagi całego świata na zasady ekologicznej jazdy.

W sezonie 2009 pojawią się dwa rodzaje opon na suchą nawierzchnię o różnych mieszankach (twardość gumy), oraz dwa rodzaje opon na mokrą nawierzchnię o różnych głębokościach bieżnika. W celu odróżnienia opon, bardziej miękka opona sucha i opona deszczowa (używana w ekstremalnie mokrych warunkach) będą oznaczone zielonymi liniami. Umieszczono je na ścianach bocznych opon suchych oraz w centralnym rowku opon deszczowych.


inf. prasowa: Bridgestone Sales Polska Sp. z o.o.


BRIDGESTONE - inne artykuły:
Kubica testuje przyjemności z Bridgestone
20.09.2010  16:01

Kierowcy Formuły 1 wspierają kampanię Make Cars Green
13.04.2009  11:32

Skutki niskiego ciśnienia w oponach
14.04.2008  17:27

Bridgestone kluczowym partnerem LeasePlan
28.03.2008  10:40

Bridgestone oficjalnym sponsorem ligii hokejowej NHL
26.03.2008  18:22







Copyright © 1999-2024   sauron.pl   Wszystkie prawa zastrzeżone.
Kontakt: info@sauron.pl     
Integracja sensoryczna Wrocław · Pudełka plastikowe Producent · Test IQ · Terapia par Gdynia